Loading

Öğr. Gör. Dr.

Ömer Sezai AYKAÇ

Rektörlük

Kalite Koordinatörlüğü

İletişim

oaykac@subu.edu.tr

Güncellenme Tarihi : 29-01-2025 23:51

ULUSAL :
1
İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
YILMAZ AYKUT, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YOLCU TARIK , Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2021
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
2
SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
YILMAZ AYKUT,YOLCU TARIK,ÖZKAYNAR KÜRŞAD,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
3
Ön Lisans Düzeyinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlıkla İlgili Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi
GÜMÜŞ İSMAİL,GÜRLER GÖKHAN,ÇETİN ABDURRAHMAN,YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2018
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
ULUSLARARASI :
1
Reliability and Validity of the Turkish Version of Short fom Consumer Need for Uniqueness Scale
ARSLAN YUSUF, YILMAZ AYKUT, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZSOY EMRAH , Marketing and Management of Innovations, 2023
Uluslararası   Hakemli   ESCI   Özgün Makale
2
MARKA İMAJININ MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN VE MARKA SADAKATİNİN ARACI ROLÜ
YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , International Refereed Journal of Research on Economics Management, 2018
Uluslararası   Hakemli   EBSCO HOST   Özgün Makale
ÖNLİSANS :
1
Yil :2024-2025 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
2
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : E-Perakendecilik, Saati :3
3
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Mağaza Atmosferi ve Görsel Yönetim, Saati :3
4
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri İlişkileri Yönetimi, Saati :3
5
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri İlişkileri Yönetimi, Saati :3
6
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
7
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
8
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Perakendeciliğe Giriş, Saati :4
9
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :2
10
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :2
11
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :3
12
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : Uluslararası Pazarlama, Saati :2
13
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : İşletmede Mesleki Eğitim, Saati :5
14
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : E-Perakendecilik, Saati :3
15
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Mağaza Atmosferi ve Görsel Yönetim, Saati :3
16
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri İlişkileri Yönetimi, Saati :3
17
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri İlişkileri Yönetimi, Saati :3
18
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
19
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
20
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Perakendeciliğe Giriş, Saati :4
21
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :2
22
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :2
23
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Uluslararası Pazarlama, Saati :2
24
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : İşletmede Mesleki Eğitim, Saati :5
BİLİMSEL KİTAP :
1
Pazarlama ve Perakendecilik: Dijital Çağın Dönüşümleri
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ
2
Pazarlama ve Perakendecilik: Dijital Çağın Dönüşümleri
Yazarlar : VODİNALI SELCEN,AYKAÇ ÖMER SEZAİ
3
Tüketici Tipolojileri
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ
4
Improving Marketing Strategies for Private Label Products
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ,YILMAZ AYKUT