Loading

Öğr. Gör. Dr.

Ömer Sezai AYKAÇ

Rektörlük

Kalite Koordinatörlüğü

İletişim

oaykac@subu.edu.tr

Güncellenme Tarihi : 02-05-2024 05:40

ULUSLARARASI :
1
Reliability and Validity of the Turkish Version of Short fom Consumer Need for Uniqueness Scale
ARSLAN YUSUF, YILMAZ AYKUT, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZSOY EMRAH , Marketing and Management of Innovations, 2023
Uluslararası   Hakemli   ESCI   Özgün Makale
2
İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
YILMAZ AYKUT, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YOLCU TARIK , Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2021
Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
3
MARKA İMAJININ MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN VE MARKA SADAKATİNİN ARACI ROLÜ
YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , International Refereed Journal of Research on Economics Management, 2018
Uluslararası   Hakemli   EBSCO HOST   Özgün Makale
ULUSAL :
1
SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
YILMAZ AYKUT,YOLCU TARIK,ÖZKAYNAR KÜRŞAD,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
2
Ön Lisans Düzeyinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlıkla İlgili Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi
GÜMÜŞ İSMAİL,GÜRLER GÖKHAN,ÇETİN ABDURRAHMAN,YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2018
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
BİLİMSEL KİTAP :
1
Tüketici Tipolojileri
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ
2
Improving Marketing Strategies for Private Label Products
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ,YILMAZ AYKUT